Elsevier Weekblad

Elsevier_cover

In een wereld die 24/7 wordt overspoeld door nieuws, meningen en tweets, is er behoefte aan een expert die zin en onzin voor je scheidt. Wat klopt en wat is spin? Een eigenzinnige expert ook, die verrast met feiten en argumenten die iedereen over het hoofd ziet.

Elsevier Weekblad, met afstand het grootste opinieplatform van Nederland, ís die expert. Met een weekblad, een online-platform, evenementen, en nog heel veel meer.

Sinds 1945 staat Elsevier Weekblad voor onafhankelijke en gedegen achtergrond-, opinie- en servicejournalistiek. Toegankelijk, compact en compleet. Nuchter, scherp, en niet bang om met de feiten in de hand conclusies te trekken waar anderen nog niet aan toe zijn.

Elsevier Weekblad: zó had u het nog niet bekeken.

Doelgroep

Het merk Elsevier Weekblad biedt u de mogelijkheid om direct te communiceren met een hoogopgeleide en welgestelde doelgroep. Elsevier Weekblad-lezers zijn kritisch, nieuwsgierig en eigenzinnig, en willen zelf hun mening vormen. Ze zijn veelal zakelijk beslisser (ondernemer of bestuurder), vermogend, ondernemend en reislustig, gaan behendig om met geld, en houden van comfort en lekker eten. Ze zijn maatschappelijk betrokken en hebben een brede interesse in politiek, economie, buitenland, cultuur en wetenschap.

Elsevier Weekblad maakt een wekelijks magazine, een website (toegankelijk via desktop, laptop, tablet en smartphone), nieuwsbrieven en e-bulletins. Ook organiseert Elsevier Weekblad elk jaar diverse evenementen.

Doelgroep-Elsevier-NSM

Reacties gesloten