Het delicious. assortiment is online al verkrijgbaar en straks ook in de winkel. Warenhuisketen Hudson’s Bay opent dit najaar officieel haar eerste 10 warenhuizen in Nederland met een collectie in fashion, beauty & home. delicious. is in alle vestigingen met het gehele assortiment — zowel food als non-food producten — te vinden in de eigen shop-in-shop.

Met het tienjarig jubileum in oktober 2016 lanceerde delicious. de eerste eigen producten; jam, koffie en thee. Het delicious. assortiment wordt in samenwerking met de Veenendaalse food specialist Food Experience dit jaar verder uitgebreid met smaakvolle en culinair toepasbare producten. Food en non-food producten voor in de keuken en op tafel. Van jam tot chips, van snijplank tot servies.

Jenny Meester, marketing director delicious.: ‘delicious. wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten inspireren en helpen. In beeld, woord, sfeer, met recepten, ingrediënten en producten. Op de winkelvloer van Hudson’s Bay maken we onze producten breed toegankelijk en inspireren we de bezoeker door een beleving te creëren in onze delicious. shop-in-shop. Onze filosofie sluit naadloos aan op die van Hudson’s Bay; we gaan altijd voor die extra smile, met liefde.’

Reacties gesloten