Zin

Zin-cover-NSMZin is hét magazine voor de vijftigplusser, die aan z’n beste jaren is begonnen. Zin is er voor vrouwen – en mannen – die midden in het leven staan en ondernemend, positief, kritisch en breed geïnteresseerd zijn.

Het doel van Zin: samen met de lezers de tweede helft vieren. Zin biedt de lezers de beste artikelen over alles wat het leven verrijkt: cultuur, relaties, reizen, inspirerende rolmodellen, beter leven en meer. In Zin vind je spannende interviews, diepgravende maar vrolijke verhalen over onder meer psychologie, relaties en gezondheid, spetterende cultuurtips en verleidelijke reisreportages.

Doelgroep

De lezers van Zin (83% vrouw) zijn tussen de 55 en 70, energiek, vrijgevochten, breed geïnteresseerd en met nog een rijke toekomst voor zich. Ze hebben een rugzak vol ervaring en zijn vol zelfvertrouwen en levenslust. De Zin lezer heeft de middelen en tijd om zichzelf te ontplooien, om te ondernemen en te ontdekken. Ze zijn op zoek naar kwaliteit in alles: leven, activiteiten, reizen en producten. Bovendien hebben ze voldoende tijd én financiële ruimte voor zichzelf en een eventuele partner.

Zin_doelgroep

Reacties gesloten