Zin Magazine

Zin Magazine is de perfecte bron van inspiratie voor vrouwen vanaf 50 jaar. Ze staan midden in het leven en zijn ondernemend, positief, kritisch en breed geïnteresseerd. Zin Magazine wil het leven samen met de lezer vieren: dit is dé tijd om dat te doen! Daarom is Zin ook online te vinden - op de socials van Zin en in de wekelijkse nieuwsbrief – met relevante, vernieuwende content die het leven verrijkt.
Bereik

72.000 per editie

Pageviews

115.000 per maand

Social

241.000 volgers

Nieuwsbrief

34.000 abonnees

Zin Magazine schrijft over liefde, reizen, uitstapjes, zinvol (vrijwilligers)werk, familie en kinderen. Ook is er aandacht voor spannende boeken, vermakelijke films, (mantel)zorg, prikkelende kunst, noemenswaardige theatervoorstellingen, inspirerende rolmodellen, gezond blijven (of weer worden) en beter leven.

De interviews en reportages in Zin Magazine – en dat zijn er veel in elke editie –  zijn vrolijk van toon, maar hebben wel diepgang. In Zin Magazine gaat het echt ergens over.

Doelgroep

Zin Magazine wordt vooral gelezen door vrouwen (76%) in de leeftijd van 50+ jaar. Ze zijn energiek, vrijgevochten, breed geïnteresseerd en hebben nog een rijke toekomst voor zich. Ook hebben ze een schat aan levenservaring en beschikken ze over veel zelfvertrouwen en levenslust.

Zin Magazine-lezers hebben zowel de middelen als energie om zichzelf te ontplooien en kiezen er bewust voor om te blijven ondernemen en ontdekken. Ze zijn op zoek naar kwaliteit in alles: producten, reizen, activiteiten en leven. Bovendien hebben ze voldoende tijd én financiële ruimte voor zichzelf en hun eventuele partner.

Adverteren?

Neem contact op met onze advertentie-afdeling via advertising@roularta.nl