New Skool Media is de millennial van de Nederlandse mediabedrijven: veelzijdig, vrolijk, ambitieus en aan het groeien, groeien, groeien. Hoe? Allereerst de mensen: een energieke mix van ervaring, frisheid, loyaliteit en vakmanschap. En de merken: van prachtbladen als Elsevier weekblad en delicious. tot Columbus tot Fiets. En de onderneming: altijd op zoek naar nieuwe kansen voor merken en voor mensen. In een tof gebouw met de beste koffie, volop ruimte voor focus en ontspanning, en elke week wel ergens een feestje. En jij bent voor alles uitgenodigd.

Want we hebben een baan voor je! We zoeken een:

Strategisch Marketeer (36 uur)

Weet jij als geen ander hoe je marketingkanalen moet inzetten om de merkbekendheid van of loyaliteit van onze merken te vergroten, of om meer verkopen te realiseren? En weet jij dit te vertalen naar een succesvolle (online) marketing strategie? Wil jij werken voor een breed portfolio aan media?

 Wat ga je doen?
De strateeg is meewerkend voorman van een multidisciplinair team dat samen verantwoordelijk is voor het commerciële succes van meerdere multimediale magazinetitels. Jij bent hierin eindverantwoordelijk voor het halen van de commerciële doelstellingen en vrij in hoe jij deze met het team behaalt. Vanuit een diep begrip van de doelgroep optimaliseer jij, data-gedreven, de klantreis voor elke individuele titel. Je zorgt dat je eigen multidisciplinaire team hierin de juiste tests uitzet in branding, acquisitie en retentie. Je evalueert resultaten hiervan continu met het team en past de acties van hen hier dagelijks op aan.

Je doorleeft de doelgroep vanuit data, creatieve samenwerking en klantgesprekken. Deze context en behoeften vormen de basis waar vanuit jij werkt. Je probeert deze behoeften steeds beter te begrijpen, in te vullen en blijft het inzicht hierin toetsen en aanscherpen. En je weet deze inzichten over te brengen op je team, zodat ook zij de doelgroep gaan doorleven.

Je weet met innovatieve branding communities aan je titels te verbinden. Je hebt voldoende conceptueel-analytische vaardigheden om een testagenda voor verbeterde acquisitie en retentie op te stellen, uit te laten voeren en continu aan te scherpen op voortschrijdend (data-gedreven) inzicht. Je bent constant op zoek naar kansen voor verbetering en weet jouw team in deze mindset mee te krijgen. Je werkt iteratief: geen eindeloze plannen maar actie – geen visies maar testen voor data-driven inzicht

Wat heb je nodig:

  • Je hebt WO/HBO +, opleiding marketing of communicatie
  • Je hebt aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen
  • Je bent klantgericht, enthousiasmerend en proactief
  • Je hebt digital & data-skills
  • Je bent conceptueel en analytisch
  • Je bent in staat op de juiste analyse vragen te stellen en te vertalen naar acties
  • Je hebt een ‘getting things done’- mentaliteit
  • Je bent verantwoordelijk en afrekenbaar op resultaten
  • Je bent positief ingesteld

Wat bieden wij?

  • Een mooie uitdagende functie bij een multimediale uitgever die volop in beweging is
  • Een contract voor 36 uur per week
  • Persoonlijk keuze budget, communicatie- en reiskostenvergoeding, winstdeling en pensioenregeling  

Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Chantal Walravens, HR Manager.

 Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

 

Reacties gesloten