Uitgever laat forse groei van bedrijfsresultaat en nettowinst zien Amsterdam – 13 mei 2019  New Skool Media (NSM) heeft de afgelopen week haar financiële resultaten voor het verlengde boekjaar 2017/2018 (18 maanden) bekendgemaakt. Het bedrijfsresultaat van de op één-na-grootste  magazine-uitgever van Nederland (18 consumententitels, 320.000 abonnees, 200 werknemers) kwam voor deze periode uit op 2,5 miljoen euro, de netto winst kwam uit op ruim 1 miljoen euro.  De genormaliseerde Ebitda liet een mooie groei ten opzichte van het voorgaande boekjaar zien en kwam boven de 10% uit. Hiermee heeft de organisatie haar financiële prestaties fors verbeterd ten opzichte van vorige boekjaren. Erwin van Luit, CEO van New Skool Media: “We zijn trots op deze cijfers, die te danken zijn aan hard werken, het maken van scherpe keuzes en het bouwen van een toekomstbestendige strategie. We hebben afgelopen jaar het portfolio stevig gerationaliseerd, waarbij we titels hebben verkocht, gestaakt of hebben…