New Skool Media is de millennial van de Nederlandse mediabedrijven: veelzijdig, vrolijk, ambitieus en vol in ontwikkeling. Want? Allereerst de mensen: een energieke mix van ervaring, frisheid, loyaliteit en vakmanschap. En de merken: van prachtbladen als Elsevier Weekblad en delicious., tot Columbus, Seasons en Fiets. Op een toffe plek met de beste koffie, volop ruimte voor focus én gezelligheid, en je mag overal je licht opsteken – ook op spontane borrels

 We hebben een baan voor je! We zoeken een:

Online Marketeer Search & Social (36 uur)

 Weet jij als geen ander hoe je online marketing moet inzetten om de merkbekendheid of loyaliteit van onze merken te vergroten, of om meer verkopen te realiseren? En weet jij inzichten uit data te vertalen naar een succesvolle online marketing strategie? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Wat ga je doen?
Als online marketeer ga je de online performance van onze merken maximaliseren door search en social advertising. Je hebt diepgaande kennis van SEA en een echte growth hacking mindset. Het verzamelen en analyseren van data vormt het fundament van je werk.

Je bent dagelijks bezig met het bedenken, implementeren en optimaliseren van search, display en social advertising campagnes. Je gebruikt Google Analytics en andere data-bronnen om inzichten te krijgen en nieuwe kansen te signaleren. Je benut deze kennis om A/B testen op te zetten en experimenten uit te voeren waarmee je het maximale uit je campagnes haalt.

In deze functie vervul je een belangrijke rol als sparringpartner voor je marketingcollega’s. Je weet ze als geen andere enthousiast te maken voor jouw ideeën. Je ondersteunt het campagneteam bij het ontwikkelen en uitvoeren van werfcampagnes. Je denkt mee over de juiste inzet van kanalen, je monitort de voortgang en maakt rapportages om resultaten inzichtelijk te maken. Je legt KPI’s vast, bewaakt de doelstellingen en deelt insights en learnings met het team.

Kortom, een uitdagende functie, waarbij elke dag anders is. Uiteraard doe je dit niet alleen. Je maakt onderdeel uit van een leuk en gedreven team van online specialisten. In deze rol rapporteer je aan de manager van het online team.

Wat heb je nodig?

  • Je hebt een afgeronde hbo of universitaire opleiding
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring op het gebied van search & social advertising
  • Je hebt een data gedreven en analytische werkwijze en bent een pro in Google Analytics
  • Kennis van SEO is een pré
  • Je bent een aanpakker, leergierig en continu gericht op het realiseren van verbeteringen
  • Je bent resultaatgericht en bent in staat om snel te schakelen
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar flexibiliteit een vereiste eigenschap is

Wat bieden wij?

  • Een dynamische en uitdagende rol met veel verantwoordelijkheid voor een mooi portfolio
  • Een contract voor 36 uur per week
  • Persoonlijke keuzebudget, reiskosten en andere secundaire arbeidsvoorwaarden
  • PGB pensioenregeling
  • Leuke collega’s

Solliciteren?
Heb je interesse en beschik je over bovenstaande kwaliteiten? Mail dan je cv met motivatie naar humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur.

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

 

Reacties gesloten