Over ons

 

House of Communities

Cor Jan Willig en Rob Koghee richtten New Skool Media op,  met de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken. In 2016 breidden ze de uitgeverij uit met de acquisitie van zes andere multimediale merken. Het portfolio bestaat inmiddels uit 19 nationaal bekende, special interest merken, waaronder Fiets, Elsevier Weekblad, Beleggers Belangen, Columbus, KnipMode, Vorsten, KIJK en delicious.

Manifest

New Skool Media is dé multimediale uitgever die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby’s met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen. Bij ons draait alles om special interest. We inspireren onze klanten en verrijken hun passies, door ze te laten zien wat er op dat gebied gebeurt en te gebeuren staat. We zijn daarin toegankelijk en onafhankelijk, en hebben een hechte band met onze doelgroep. Onze merken staan voor een optimale balans in vorm en inhoud, urgentie en verdieping, journalistiek en esthetiek en vooral heel veel plezier.