Over ons

New Skool Media is in 2014 opgericht door Cor Jan Willig en Rob Koghee met de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken. In 2016 is de uitgeverij uitgebreid met de acquisitie van 6 multimediale merken. Het portfolio bestaat inmiddels uit 21 nationaal bekende, special interest merken, waaronder Fiets, Elsevier Weekblad, BeleggersBelangen, Columbus, KnipMode, Vorsten, KIJK en delicious.

Manifest

New Skool Media is dé multimediale uitgever die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby’s met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen. Bij ons draait alles om special interest. Met onze ziel en zaligheid inspireren we onze klanten. We verrijken hun passies door ze te laten zien wat er op dat gebied gebeurt en te gebeuren staat. We zijn daarin toegankelijk en onafhankelijk en hebben een hechte band met onze doelgroep. Onze merken staan voor een optimale balans in vorm en inhoud, urgentie en verdieping, journalistiek en esthetiek en vooral heel veel plezier.