Missie + strategie

New Skool Media ademt special interest. Wij dompelen ons permanent onder in de wereld van onze doelgroep om hen steeds weer van relevante, inspirerende en verrassende content te voorzien.

Voor consumenten zijn wij de klantgerichte autoriteit op special interest gebieden. Wij inspireren 24/7 onze klanten in de uitoefening van hun hobby, passie of interessegebied. Dit doen wij met hoogwaardige en relevante content en producten, die we via print, online, social media en events uitserveren.

Voor adverteerders zijn wij de marketingpartner met creativiteit en lef, waardoor de adverteerder zijn content- en bereikdoelstellingen op een efficiënte en rendabele wijze zal realiseren. Onze merken zijn de ‘social glue’ waarmee we consumenten op interessegebied met elkaar kunnen verbinden. Omdat elke markt zijn eigen wensen en eisen heeft, is maatwerk de rode draad in de samenwerking.

Voor de branche zijn wij de professionele  Nederlandse multimediale special interest uitgeverij die bekend staat om zijn waarde-creatie met betrekking tot de consument, de adverteerder, de medewerkers en de uitgeversbranche.

Voor onze medewerkers zijn wij de trotse werkgever met inspirerende merken waarbij iedere medewerker een passende en uitdagende functie heeft. Wij stimuleren onze medewerkers in hun ontwikkeling,  zodat ze zelf het verschil kunnen maken en  we de gezamenlijke doelen behalen.

Strategie 2020 –  inspireren en faciliteren vanuit drie kernassets:

Merken: “We worden gezien als autoriteit in onze domeinen.”

Klantinzicht: “We kennen de doelgroep als geen ander.”

Content: “Wij zijn ‘content creators’ – en inspireren met content.”