Directieteam

 

 

De dagelijkse leiding van NSM is in handen van CEO Erwin van Luit, daartoe bijgestaan door CFO Lars Duurinck. Chantal Walravens is als HRM manager lid van het directieteam.

Erwin van Luit, CEO

Erwin van Luit werkte vanaf 2004 bij uitgeverij Reed Business, waar hij na diverse marketing- en middle management posities in 2011 tot publishing director van de business-to-business-titels werd benoemd. Drie jaar later werd Van Luit managing director van de B-to-C titels bij het uitgeefconcern.

In die functie was hij eind 2016 medeverantwoordelijk voor de verkoop van het Elsevier Weekblad-portfolio, inclusief Juist en Beleggers Belangen, aan New Skool Media. Na de verkoop trad Van Luit in dienst bij de speciaal voor de overgang opgerichte uitgeverij ONE Business, om leiding te geven aan deze nieuwe organisatie. In 2017 werd hij CEO van heel New Skool Media.

Van Luit studeerde commerciële economie aan de Hogeschool Utrecht, gevolgd door NIMA-C en diverse managementopleidingen aan Nyenrode Business University. Hij is lid van het bestuur van NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven.

“Ik ga iedere dag weer met enorme zin naar mijn werk. Bij New Skool Media hebben we prachtige marktleidende communitymerken die zeer succesvol zijn, en die veel potentie hebben om zich verder te ontwikkelen. Om dit met bijna 200 professionals te mogen bewerkstelligen is echt een feest, niet in de laatste plaats omdat ik graag met mensen werk die passie hebben voor wat ze doen en die, net als ik, eager zijn om successen te boeken. Bij New Skool Media draait alles om klanten. We hebben met elkaar bepaald dat we ons bedrijf sturen op slechts twee variabelen: klanttevredenheid en het aantal loyale klanten. Als we in staat zijn om onze klanten in toenemende mate optimaal te bedienen, én we het aantal loyale klanten laten groeien, zullen we als New Skool onze sterke marktpositie verder verstevigen. Mijn ultieme doel is om samen met onze teams onze klanten te koesteren en iedere keer weer te verrassen met mooie content, producten en diensten.”

 

Lars Duurinck, CFO

Lars Duurinck heeft ruime ervaring in de uitgeverij en werkte van 1997 tot 2007 bij RELX (voormalig Reed Elsevier). Begonnen als business controller, bekleedde hij later finance manager posities in binnen- en buitenland. Vanaf 2004 werkte Duurinck bij Elsevier Opleidingen, waar hij uiteindelijk business manager werd.

Na een korte uitstap in de grafische wereld werd Duurinck in 2010 CFO bij Sandton Hotels, een middelgrote hotelorganisatie met vestigingen in diverse Europese landen. In het najaar van 2017 maakte Duurinck de overstap naar News Skool Media, opnieuw in de rol van CFO.

Duurinck studeerde Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Maastricht.

“New Skool Media is een prachtig bedrijf met leuke mensen die allemaal hetzelfde willen: mooie producten maken voor onze klanten. In deze omgeving met allemaal gedreven collegae voel ik me erg thuis; we willen elke dag verbeteren, zowel als individu als gezamenlijk. De uitdaging in onze branche is om onderscheidende en kwalitatief hoogwaardige content te maken en deze aan te bieden aan onze klanten. Daarbij is een soepel draaiende back office een noodzakelijke voorwaarde. Scherp sturen op marges en op rendement is essentieel en stelt ons in staat blijvend te investeren in onze merken.”

Chantal Walravens, Manager Human Resources

Chantal Walravens is sinds eind 2016 Human Resources (HR) Manager van New Skool Media. Zij begon ten tijde van de overname van het Elsevier Weekblad (inclusief Juist en Beleggers Belangen) door New Skool Media en bouwde daarna de HR afdeling op.
Chantal stapte jaren geleden na haar studie Personeel & Arbeid de HR-wereld in, aanvankelijk als recruiter bij werving & selectie bureaus, waaronder Yacht. Na diverse rollen en een uitstap als inburgeringsdocent begon ze bij Reed Business Information (RBI) als HR Officer voor de agrarische titels en het tijschriften Landleven. In de jaren bij RBI groeide zij uit tot een professional met als specialisatie verzuim en arbeidsongeschiktheid.

“Ik ga trots naar mijn werk, trots op alle gepassioneerde mensen van NSM, maar ook trots op de resultaten, die we met elkaar bereiken. Mijn functie is enorm veelzijdig: enerzijds moet ik zien wat er aan de hand is, continue diagnoses stellen, praten met mensen, maar ik moet ook de externe ontwikkelingen volgen. Dat vraag ik ook van mijn team. Is de people-strategie nog toereikend? Moeten we bijstellen? De focus verplaatsen? Uiteraard is de people-strategie onderdeel van de business-strategie, als HR Manager moet je daarin toegevoegde waarde leveren – snappen waar het in het bedrijf over gaat. Bij New Skool Media stellen we de mensen centraal, want zij zijn het kapitaal, zij maken die geweldige producten. We willen een betrokken werkgever zijn, waar je als werknemer het gevoel hebt gezien te worden, en waar je met plezier en passie kunt werken.” 

Contact

Voor algemene vragen: mail naar info@newskoolmedia.nl of bel 020-2105300. Voor interviews of andere persvragen, mail naar communicatie@newskoolmedia.nl of bel 06-11742875.