New Skool Media is de millennial van de Nederlandse mediabedrijven: veelzijdig, vrolijk, ambitieus en vol in ontwikkeling. Want? Allereerst de mensen: een energieke mix van ervaring, frisheid, loyaliteit en vakmanschap. En de merken: van prachtbladen als Elsevier Weekblad en delicious., tot Columbus, Seasons en Fiets. Op een toffe plek met de beste koffie, volop ruimte voor focus én gezelligheid, en je mag overal je licht opsteken – ook op spontane borrels

Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet?
Weet jij data te vertalen naar klantinzichten?
En weet jij dit om te zetten naar succesvolle campagnes via meerdere (digitale) kanalen?
Wil jij werken voor een breed portfolio aan merken? Dan is dit je ultieme kans!

New Skool Media is op zoek naar een tijdelijke (minimaal 6 maanden) gedreven, ondernemende en veelzijdige:

Marketeer (36 uur)

Wat ga je doen?
De marketeer neemt deel aan een multidisciplinair team dat samen verantwoordelijk is voor het commerciële succes van meerdere multimediale titels. Binnen dit team ben jij als marketeer verantwoordelijk voor het plannen, executeren en bijsturen van multimediale marketingcampagnes, op de gebieden branding, acquisitie & retentie.

Je doorleeft de doelgroep vanuit data, empathie en klantgesprekken. Deze context en behoeften vormen de basis waar vanuit jij werkt. Je probeert deze behoeften steeds beter te begrijpen, in te vullen en blijft het inzicht hierin toetsen en aanscherpen.

Je beschikt over basisvaardigheden in data-analyse en rapportage. Samen met het team, en onder leiding van de strategisch marketeer, analyseren jullie continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering o.b.v. voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines in het team.

Wat heb je nodig:

  • Minimaal HBO, opleiding marketing of communicatie
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met het executeren van campagnes van begin tot eind
  • Een flexibele teamspeler
  • Resultaat gedreven
  • Een ‘hands-on’ en ‘getting things done’- mentaliteit
  • Je hebt digital & data-skills
  • Je bent positief ingesteld
  • Je bent klantgericht, enthousiasmerend en proactief

Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio
  • Een uitdagende baan voor prachtig merken
  • Leuke collega’s

Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Manager vóór 1 april 2019.

 Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

Reacties gesloten