New Skool Media is de millennial van de mediabedrijven: veelzijdig, ambitieus, flexibel en sociaal. Want? Allereerst de merken: we maken prachtmagazines als (onder andere) Elsevier Weekblad, delicious., Columbus en Fiets.
De mensen: een frisse mix van ervaring, plezier, passie en écht vakmanschap. De onderneming zelf: die bestaat bij de gratie van nieuwe kansen voor merken en mensen! En is gewoon de tweede special interest-uitgever van Nederland.

En we hebben een baan voor je! We zoeken een:

Marketeer Fiets & Procycling (36 uur)

Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet? Weet jij data te vertalen naar klantinzichten? En weet jij dit om te zetten naar succesvolle campagnes via meerdere (digitale) kanalen? Dan maken we graag kennis met jou!

 Wat ga je doen?

Als marketeer neem je deel aan een multidisciplinair team dat samen verantwoordelijk is voor het commerciële succes van Fiets & Procycling. Binnen dit team ben jij als marketeer verantwoordelijk voor het plannen, executeren en bijsturen van multimediale marketingcampagnes, op de gebieden branding, acquisitie & retentie. Je doorleeft de doelgroep vanuit data, empathie en klantgesprekken. Deze context en behoeften vormen de basis waar vanuit jij werkt. Je probeert deze behoeften steeds beter te begrijpen, in te vullen en blijft het inzicht hierin toetsen en aanscherpen.

Je beschikt over basisvaardigheden in data-analyse en rapportage. Samen met het team, en onder leiding van de strategisch marketeer, analyseren jullie continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering o.b.v. voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines in het team.

Wat heb je nodig:

  • Minimaal HBO, opleiding marketing of communicatie
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met het executeren van campagnes van begin tot eind
  • Een flexibele teamspeler
  • Resultaat gedreven
  • Een ‘hands-on’ en ‘getting things done’- mentaliteit
  • Je hebt digital & data-skills
  • Je bent positief ingesteld
  • Je bent klantgericht, enthousiasmerend en proactief
  • Je bent een bevlogen fietser

Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio
  • Een uitdagende baan voor een prachtig merk
  • Leuke collega’s

Solliciteren?

Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur.

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

 

Reacties gesloten