New Skool Media is de millennial van de mediabedrijven: veelzijdig, ambitieus, flexibel en sociaal. Want? Allereerst de merken: we maken prachtmagazines als (onder anderen) Elsevier Weekblad en delicious, Columbus en Fiets, voor prachtige doelgroepen. De mensen: een frisse mix van ervaring, plezier, passie en écht vakmanschap. En de onderneming zelf: die bestaat bij de gratie van nieuwe kansen voor merken en mensen! En is gewoon de tweede special interest-uitgever van Nederland. En we hebben een baan voor je! We zoeken een:

 Marketeer Columbus Magazine (36 uur)

Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet? Weet jij data te vertalen naar klantinzichten? En weet jij dit om te zetten naar succesvolle campagnes via meerdere (digitale) kanalen? En wil jij merken bij een prachtig reismagazine? Dan maken wij graag kennis met jou! 

Wat ga je doen?
Als marketeer neem je deel aan een multidisciplinair team dat verantwoordelijk is voor het commerciële succes van Columbus Travel. Binnen dit team ben jij als marketeer verantwoordelijk voor het plannen, uitvoeren en bijsturen van multimediale marketingcampagnes, op de gebieden branding, acquisitie en retentie. Je doorleeft de doelgroep vanuit data, empathie en klantgesprekken. Deze context en behoeften vormen de basis waar vanuit jij werkt. Je probeert deze behoeften steeds beter te begrijpen, in te vullen en blijft het inzicht hierin toetsen en aanscherpen.

Wat kan je?
Je beschikt over basisvaardigheden in data-analyse en rapportage. Samen met het team, en onder leiding van de strategisch marketeer, analyseren jullie continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering o.b.v. voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines in het team.

Wat heb je nodig:

  • 100 % affiniteit met reizen in al zijn facetten
  • Minimaal HBO, opleiding marketing of communicatie
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met het executeren van campagnes van begin tot eind
  • Een resultaat gedreven instelling
  • Een ‘getting things done’- mentaliteit
  • digital & data-skills
  • Een klantgerichte, enthousiasmerende en proactieve instelling

Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio
  • Een uitdagende baan voor een prachtig merk
  • Prima arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair
  • Enorm leuke collega’s

Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur vóór 17 april 2019.

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

Reacties gesloten