New Skool Media is de millennial van de Nederlandse mediabedrijven: veelzijdig, vrolijk, ambitieus en vol in ontwikkeling. Want? Allereerst de mensen: een energieke mix van ervaring, frisheid, loyaliteit en vakmanschap. En de merken: van prachtbladen als Elsevier Weekblad en delicious., tot Columbus, Seasons en Fiets. En de onderneming: altijd op zoek naar nieuwe kansen voor merken en voor mensen. Op een toffe plek met de beste koffie, volop ruimte voor focus en ontspanning, en elke week wel ergens een feestje. En jij bent voor alles uitgenodigd. Want we hebben een baan voor je! We zoeken een:

Marketeer Columbus (36 uur)

Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet? Weet jij data te vertalen naar klantinzichten? En weet jij dit om te zetten naar succesvolle campagnes via meerdere (digitale) kanalen? En wil jij merken bij een prachtig reismagazine? Dan maken wij graag kennis met jou!

Wat ga je doen?
Je bent als marketeer van het begin tot het einde verantwoordelijk voor het bedenken, plannen, budgetteren, uitvoeren en bijsturen van multimediale marketingcampagnes. Van content, funnel en lifecycle marketing tot aan retentie, jij bent op marketinggebied verantwoordelijk voor jouw titels. Dit beslaat verschillende offlinekanalen (print, retail en partnerships), en een breedspectrum aan onlinekanalen. Voor de onlineactiviteiten werk je nauw samen met de online experts binnen New Skool Media.

Je leert de doelgroepen vanuit data, empathie, klantgesprekken en testen te doorleven. Samen met de online- en dataexperts, bedenk, implementeer en analyseer je – op snelle en efficiënte wijze – A/B testen voor (nieuwe) kanalen en activiteiten. Schaal en implementeer je bij succes deze resultaten om zo doorlopend de effectiviteit van onze marketingmix te optimaliseren.

Ben jij onze perfecte kandidaat?
Naast een hands on mentaliteit ben je conceptueel en analytisch. Werk je graag proactief en bezit je een flexibele werkhouding. Data-analyse en rapporteren gaat je goed af. Samen met het team, en onder leiding van een ervaren strategisch marketeer, analyseer je continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering op basis van voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines en stakeholders.

 Wat heb je nodig:

  • WO/HBO +, opleiding marketing of communicatie;
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen;
  • Je bent klantgericht, enthousiasmerend en proactief;
  • Je hebt digital & data-skills;
  • Je bent conceptueel en analytisch;
  • Je bent in staat op de juiste analyse vragen te stellen en te vertalen naar acties;
  • Een hands-on en getting things done– mentaliteit;
  • Je bent positief ingesteld;
  • En uiteraard een echte reisliefhebber.

Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio;
  • Een uitdagende baan voor een prachtig merk;
  • Goede arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair met o.a. opleidingsmogelijkheden en winstuitkering;
  • En bovenal: leuke collega’s!

 Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur vóór 31 januari 2020.

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

Reacties gesloten