New Skool Media is de millennial van de Nederlandse mediabedrijven: veelzijdig, vrolijk, ambitieus en vol in ontwikkeling. Want? Allereerst de mensen: een energieke mix van ervaring, frisheid, loyaliteit en vakmanschap. En de merken: van prachtbladen als Elsevier Weekblad en delicious., tot Columbus, Seasons en Fiets. En de onderneming: altijd op zoek naar nieuwe kansen voor merken en voor mensen. Op een toffe plek met de beste koffie, volop ruimte voor focus en ontspanning, en elke week wel ergens een feestje. En jij bent voor alles uitgenodigd.

Want we hebben een baan voor je!

 Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet?
Weet jij data te vertalen naar klantinzichten?
En heb je passie voor Formule 1 en motor rijden? Dan is dit je ultieme kans! MotorNL (MOTO73, Classic&Retro én Promotor) en FORMULE 1 zijn op zoek naar een gedreven, ondernemende en veelzijdige:

Marketeer Automotive (36 uur)

Over Formule 1 en MotorNL
Formule 1 is al 25 jaar hét toonaangevende racemagazine van Nederland.
Onze redactie bestaat uitsluitend uit groot Formule 1 liefhebbers die alle Grand Prix ter wereld afreizen voor het meest actuele en uitgebreide nieuws.
Ook op de redactie van onze motormerken vind je sport fanaten. De drie motor merken zijn onderdeel van een recent opgerichte joint venture. Waarmee we het grootste motor media bedrijf zijn van Nederland. Met video, events, magazines en online media behandelen we alles wat motorrijden mooi maakt. Wil jij als marketeer bijdragen aan deze merken die volop in beweging zijn? Lees dan verder wat je gaat doen.

 Wat ga je doen?
Als marketeer van het automotive cluster neem je deel aan een multidisciplinair team dat samen verantwoordelijk is voor het commerciële succes van deze titels. Je doorleeft de doelgroep vanuit data, empathie en klantgesprekken. Deze context en behoeften vormen de basis waar vanuit jij werkt. Je probeert deze behoeften steeds beter te begrijpen, in te vullen en blijft het inzicht hierin toetsen en aanscherpen.

Je beschikt over basisvaardigheden in data-analyse en rapportage. Samen met het team, en onder leiding van de strategisch marketeer, analyseren jullie continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering o.b.v. voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines in het team.

Wat heb je nodig:

  • Minimaal HBO, opleiding marketing of communicatie
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met het executeren van campagnes van begin tot eind
  • Een flexibele teamspeler
  • Een voorliefde voor Motoren en/of FORMULE 1 een pré
  • Een ‘hands-on’ en ‘getting things done’- mentaliteit
  • Je hebt digital & data-skills
  • Je bent positief ingesteld
  • Je bent klantgericht, enthousiasmerend en proactief
  • Maximaal 5 jaar ervaring

 Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio
  • Een uitdagende baan voor een prachtig merk
  • Leuke collega’s

 Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur vóór 17 april 2019.

 Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

Reacties gesloten