New Skool Media is de millennial van de mediabedrijven: veelzijdig, ambitieus, flexibel en sociaal. Want? Allereerst de merken: we maken prachtmagazines als (onder anderen) Elsevier Weekblad, Truckstar, delicious., Columbus en Fiets, voor prachtige doelgroepen. De mensen: een frisse mix van ervaring, plezier, passie en écht vakmanschap. De onderneming zelf: die bestaat bij de gratie van nieuwe kansen voor merken en mensen! En is gewoon de tweede special interest-uitgever van Nederland. En we hebben een baan voor je! We zoeken een:

Marketeer (36 uur)

Weet jij als geen ander hoe je marketingkanalen moet inzetten om de merkbekendheid of loyaliteit van onze merken te vergroten, of om meer verkopen te realiseren? En weet jij dit te vertalen naar succesvolle (online) marketingcampagnes? En wil jij werken voor Elsevier Weekblad en een beleggersmagazine? Dan maken wij graag kennis met jou!

Wat ga je doen?
Je bent als marketeer van het begin tot het einde verantwoordelijk voor het bedenken, plannen, budgetteren, uitvoeren en bijsturen van multimediale marketingcampagnes. Van content, funnel en lifecycle marketing tot aan retentie, jij bent op marketinggebied verantwoordelijk voor jouw titels. Dit beslaat verschillende offlinekanalen (print, retail en partnerships), en een breedspectrum aan onlinekanalen. Voor de onlineactiviteiten werk je nauw samen met de online experts binnen New Skool Media.

Je leert de doelgroepen vanuit data, empathie, klantgesprekken en testen te doorleven. Samen met de online- en dataexperts, bedenk, implementeer en analyseer je – op snelle en efficiënte wijze – A/B testen voor (nieuwe) kanalen en activiteiten. Schaal en implementeer je bij succes deze resultaten om zo doorlopend de effectiviteit van onze marketingmix te optimaliseren.

Ben jij onze perfecte kandidaat?
Naast een hands on mentaliteit ben je conceptueel en analytisch. Werk je graag proactief en bezit je een flexibele werkhouding. Data-analyse en rapporteren gaat je goed af. Samen met het team, en onder leiding van een ervaren strategisch marketeer, analyseer je continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering op basis van voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines en stakeholders.

 Wat heb je nodig:

  • WO/HBO +, opleiding marketing of communicatie;
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met digitale marketingkanalen;
  • Je bent klantgericht, enthousiasmerend en proactief;
  • Je hebt digital & data-skills;
  • Je bent conceptueel en analytisch;
  • Je bent in staat op de juiste analyse vragen te stellen en te vertalen naar acties;
  • Een hands-on en getting things done– mentaliteit;
  • Je bent positief ingesteld.

Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio;
  • Een uitdagende baan voor twee prachtige merken, waaronder het meest toonaangevende opinieplatform van Nederland; Elsevier Weekblad
  • Goede arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair met o.a. opleidingsmogelijkheden en winstuitkering.

Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur.

 Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

Reacties gesloten