New Skool Media is de millennial van de mediabedrijven: veelzijdig, ambitieus, flexibel en sociaal. Want? Allereerst de merken: we maken prachtmagazines als (onder anderen) Elsevier Weekblad en delicious, Columbus en Fiets, voor prachtige doelgroepen. De mensen: een frisse mix van ervaring, plezier, passie en écht vakmanschap. De onderneming zelf: die bestaat bij de gratie van nieuwe kansen voor merken en mensen! En is gewoon de tweede special interest-uitgever van Nederland.
En we hebben een baan voor je! We zoeken een:

 Marketeer (36 uur)

Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet? Weet jij data te vertalen naar klantinzichten? En weet jij dit om te zetten naar succesvolle campagnes via meerdere (digitale) kanalen? Dan maken wij graag kennis met jou! 

Wat ga je doen?
Je bent als marketeer van het begin tot het einde verantwoordelijk voor het plannen, uitvoeren en bijsturen van multimediale marketingcampagnes. Van branding en acquisitie tot aan retentie, jij bent op marketinggebied verantwoordelijk voor jouw tijdschrift. Je leert de doelgroep finance vanuit data, empathie en klantgesprekken te doorleven. Deze context en behoeften vormen de basis waar vanuit jij werkt. Je probeert deze behoeften steeds beter te begrijpen, in te vullen en blijft het inzicht hierin toetsen en aanscherpen.

Je beschikt over basisvaardigheden in data-analyse en rapportage. Samen met het team, en onder leiding van de strategisch marketeer, analyseren jullie continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering o.b.v. voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit het eigen specialisme kan verbinden met andere disciplines in het team.

Wat heb je nodig:

  • Minimaal HBO, opleiding marketing of communicatie
  • Aantoonbare ervaring/affiniteit met het executeren van campagnes van begin tot eind
  • Een resultaat gedreven instelling
  • Een ‘getting things done’- mentaliteit
  • Digital & data-skills
  • Een klantgerichte, enthousiasmerende en proactieve instelling

 Wat bieden wij?

  • Een cruciale rol in een team dat verantwoordelijk is voor een mooi portfolio
  • Een uitdagende baan voor een prachtig merk
  • Goede arbeidsvoorwaarden, zowel primair als secundair met o.a. opleidingsmogelijkheden en winstuitkering

Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie naar
humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur.

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

Reacties gesloten