Juist

Juist_cover_NSMJuist is hét merk voor wie zich wil onttrekken aan de waan van de week, aan het negatieve nieuws en aan alle appjes, tweets en e-mails. Voor de lezer die liever vanuit een brede interesse naar de wereld kijkt dan achter de dijken blijft.  Juist, van de makers van Elsevier Weekblad, neemt je mee, denkt internationaal en opent je blik. Gemaakt met smaak en oog voor stijl biedt Juist evenveel verdieping als leesplezier: meer wereld, meer weten.

Met als motor een positieve levensvisie brengt Juist inspirerende en grenzeloze verhalen over innovatie, cultuur, ondernemerschap, politiek, techniek en reizen. Lees en zie hoe de wereld innoveert én hoe gepassioneerd echte vakmensen zijn.

Doelgroep

De doelgroep van Juist is hoogopgeleid, heeft een hoog inkomen en een goede positie in het bedrijfsleven. Vergeleken met Elsevier Weekblad trekt Juist een jonger publiek. Het zijn veelal Randstedelingen op zoek naar verdieping op niveau. Juist wordt gelezen door zowel mannen als vrouwen. De Juist lezer staat optimistisch, ambitieus en ondernemend in het leven.

Juist benadert onderwerpen vanuit een positieve human intrest invalshoek en heeft het kwaliteitsstempel van Elsevier Weekblad. De jongere doelgroep waardeert het magazine vanwege de positieve toon en mooie vormgeving, sterk beeld gedreven. Juist magazine is een echte eyecatcher en verliest niet aan informatiewaarde gedurende het jaar.

Reacties gesloten