Exact Online focust zich met zijn bedrijfssoftware op de onderkant van het mkb. Met contentmarketing creëert het marketingteam meerdere touch points om ondernemers te bereiken, die niet direct in de markt zijn voor hun producten.

“Wij weten zeker dat de juiste content onder de juiste doelgroep wordt verspreid.”

Met whitepapers en e-books over o.a. accountancy, boekhouden en voorraadbeheer is er een gerichte leadgeneratiecampagne opgezet. Het doel is om (potentiële) klanten kennis te laten maken met de diensten van Exact. Zo ontvangen ondernemers bijvoorbeeld handige tips waarmee ze hun facturatieprocessen en voorraadbeheer onder controle kunnen houden.

“ONE Business heeft ons prima geholpen om die stap naar contentmarketing te zetten.”

Vanaf een kleinschalige campagne in 2013, is de samenwerking inmiddels uitgegroeid tot een partnership tussen Exact Online en ONE Business. ONE Business genereert jaarlijks duizenden leads voor Exact Online door middel van doorlopende campagnes. “Inmiddels zijn we zo ver met ONE Business dat het écht een partner van ons geworden is. We sparren vaak samen”, aldus Joey.

Reacties gesloten