EW

In een wereld die 24/7 wordt overspoeld met nieuws, meningen en tweets, is er behoefte aan een expert die zin en onzin voor je scheidt.EW, met afstand het grootste opinieplatform van Nederland, ís die expert. Een expert die verrast met feiten en argumenten die iedereen over het hoofd ziet. Met een weekblad, een online-platform, evenementen en nog heel veel meer.
Bereik

149.000 per editie

Pageviews

950.000 per maand

Social

142.000 volgers

Nieuwsbrief

56.000 abonnees

Sinds 1945 staat EW (voorheen Elsevier Weekblad) voor onafhankelijke en gedegen achtergrond-, opinie- en servicejournalistiek. Toegankelijk, compact en compleet. Nuchter, scherp en niet bang om met de feiten in de hand conclusies te trekken waar anderen nog niet aan toe zijn.

Doelgroep

EW-lezers zijn kritisch, nieuwsgierig en eigenzinnig en willen zelf een mening vormen. Ze zijn veelal zakelijk beslisser (ondernemer of bestuurder), hoogopgeleid, vermogend, ondernemend en reislustig.

Ook gaan ze behendig om met geld en houden van comfort en lekker eten. Ze zijn maatschappelijk betrokken en hebben een brede interesse in politiek, economie, buitenland, cultuur en wetenschap.

EW maakt een wekelijks magazine, een website (toegankelijk via desktop, laptop, tablet en smartphone), een podcast, nieuwsbrieven en e-bulletins. Ook organiseert EW elk jaar diverse evenementen.

Adverteren?

Neem contact op met onze advertentie-afdeling via advertising@roularta.nl