Weet jij als geen ander hoe je de digitale mediamix kunt inzetten om lezers en abonnees nauw bij onze merken te betrekken en onze commerciële doelen te behalen? Is het voor jou vanzelfsprekend om resultaten uit digitale campagnes te vertalen naar concrete actiepunten en hierover pro-actief te sparren met je collega’s? Ben jij dé expert op het gebied van acquisitie via e-mailmarketing? Weet je ook hoe je social media het beste kunt inzetten ter ondersteuning van je campagnes? Dan komen we graag met jou in contact!

CRM Marketeer

Wat ga je doen? Als CRM-marketeer ben jij verantwoordelijk voor de optimale inzet van data, kanalen en online campagnes in het contact met onze prospects en klanten. Vanuit een data-gedreven testaanpak adviseer je je collega’s over de beste waardeproposities, boodschap en timing per doelgroep en merk. Je weet succesvolle campagnes te definiëren door de juiste hypotheses te testen.

Door het segmenteren van doelgroepen en daar de juiste communicatie en digitale kanalen op af te stemmen, weet je onze acquisitie doelen te behalen. Ook ben je verantwoordelijk voor het bedenken en implementeren van campagnes die bijdragen aan structurele leadgeneratie.

Naast acquisitie en leadgeneratie werk je samen met onze loyalty marketeer aan het optimaliseren van de Customer Journeys voor zowel potentiële als bestaande klanten.

Je maakt deel uit van een van de drie marketingclusters binnen New Skool Media. Elk cluster is verantwoordelijk voor een aantal merken en heeft een eigen CRM-marketeer. De drie CRM specialisten houden nauw contact met elkaar om te sparren en expertise te delen.

Taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele e-mailcampagne flow voor jouw titels
  • Je test, analyseert en rapporteert over alle campagnes en adviseert de campagne manager en de loyalty manager
  • Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van leadgeneratieprojecten met als doel de bestaande database te verrijken met relevante profielen
  • Je bepaalt de optimale waardeproposities. boodschap en timings vanuit een datagedreven perspectief
  • Je controleert de verzending van al jouw campagnes ook op technische imperfecties
  • Jij komt met suggesties om doelgroepen te (her-)activeren en komt met voorstellen om de customer journey van onze merken te verbeteren
  • Je bepaalt in overleg met de social media marketeer welke social media kanalen en boodschappen in te zetten ter versterking van je campagnes
  • Je schakelt met redacties om de effectiviteit en conversie van de nieuwsbrieven te optimaliseren.

 

Wat heb je nodig?

  • Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van e-mailmarketing
  • Je hebt een data gedreven en analytische werkwijze en weet inzichten om te zetten in concrete vervolgacties
  • Je gaat voor kwaliteit en je bent continue bezig met het realiseren van verbetering
  • Je bent creatief, pro-actief, overtuigend, communicatief sterk en nieuwsgierig
  • Je deelt graag je kennis en inzichten op het gebied van e-mailmarketing met collega’s d.m.v. trainingen en presentaties
  • Je weet om te gaan met interne en externe stakeholders, kan zelf beslissingen nemen en je kunt afwegingen duidelijk en transparant communiceren
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar flexibiliteit een handige eigenschap is

 

Wat bieden wij jou?

De functie van CRM-marketeer is een zeer dynamische en uitdagende rol waarin je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid krijgt. Je werkt in een informele werksfeer met enthousiaste en gedreven collega’s.  Sinds kort werkt de afdeling marketing via de Agile en Scrum methodiek. Je rapporteert aan de campagne manager van jouw cluster.

Onze medewerkers maken het verschil, daarom bieden wij goede voorwaarden, zoals:

  • Een goed salaris, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring
  • Een contract voor 36 uur per week met de mogelijkheid om je uren flexibel in te richten
  • Een opleidingsbudget dat je kunt gebruiken voor je eigen ontwikkeling
  • Persoonlijk keuzebudget dat je kunt inzetten naar eigen wensen; extra verlofdagen, opleiding- en ontwikkeling of het fietsplan
  • Een bijdrage aan het woon-werkverkeer en andere secundaire arbeidsvoorwaarden
  • PGB pensioenregeling

 

Over New Skool Media
New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby’s met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen. Het portfolio bestaat uit meer dan twintig bekende magazine merken waaronder delicious., EW, Vorsten, Columbus Travel en Fiets.

 

Solliciteren?
Ben je enthousiast geworden en beschik je over bovenstaande kwaliteiten? Mail dan je cv met motivatie naar humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Chantal Walravens, HR Manager.

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

 

Reacties gesloten