Weet jij als geen ander hoe je online kanalen kan inzetten om de impact en effectiviteit van marketingcampagnes te vergroten? Vind je het leuk om creatieve campagnes te ontwerpen en optimaliseren? En weet jij inzichten uit resultaten te vertalen naar concrete actiepunten die bijdragen aan het online succes van onze merken? Dan zijn wij op zoek naar jou. New Skool Media heeft een breed portfolio met magazinemerken als Columbus Travel, delicious., EW en ZIN. Onze websites worden maandelijks door miljoenen mensen bezocht. Om verder te groeien, is ons marketingteam op zoek naar een enthousiaste:

CRM Marketeer


New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby’s met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen. Het portfolio bestaat uit meer dan twintig bekende magazine merken waaronder delicious., EW, Vorsten, Columbus Travel en Fiets.

 

Wat ga je doen? Als CRM-marketeer ben jij verantwoordelijk voor de optimale inzet van data, kanalen en campagnes in het contact naar onze prospects en klanten. Vanuit een data-gedreven testaanpak ondersteun je het campagneteam bij het valideren van waardeproposities en het optimaliseren van (online)marketingactiviteiten. Je helpt bij het definiëren van succes en zorgt ervoor dat de juiste hypotheses worden getoetst.

Voor jou staat de klant centraal. Je weet als geen ander hoe je communicatie en kanalen moet afstemmen op de doelgroep om de effectiviteit van onze campagnes te vergroten. Je bedenkt en implementeert campagnes die bijdragen aan leadgeneratie en je analyseert en optimaliseert de customer journey voor zowel potentiële als bestaande klanten.

Als CRM-marketeer maak je onderdeel uit van een team van onlinespecialisten en marketeers. Samen met je collega’s initieer jij plannen om de inzet van onze kanalen, data en campagnes naar een (nóg) hoger niveau te tillen.

Taken:

  • Je plant, coördineert en verstuurt e-mailcampagnes voor onze merken
  • Je test, meet en rapporteert over alle campagnes waarvoor je verantwoordelijk bent
  • Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van leadgeneratieprojecten met als doel de bestaande database uit te breiden met relevante profielen
  • Je adviseert en ondersteunt het team vanuit een klant- en datagedreven perspectief met betrekking tot het optimaliseren van onze waardepropositie(s)
  • Je controleert de verzending van al jouw campagnes ook op technische imperfecties
  • Jij komt met suggesties om doelgroepen te (her-)activeren en komt met voorstellen om de customer journey van onze merken te verbeteren
  • Je schakelt met redacties om de effectiviteit en conversie van de nieuwsbrieven te optimaliseren.

Wat heb je nodig?

  • Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van e-mailmarketing
  • Je hebt een data gedreven en analytische werkwijze en weet inzichten om te zetten in concrete vervolgacties
  • Je bent een aanpakker, pro-actief en continu gericht op het realiseren van verbeteringen
  • Je bent communicatief sterk en je vindt het leuk om kennis en inzichten op het gebied van e-mailmarketing te delen met collega’s d.m.v. trainingen en presentaties
  • Je weet om te gaan met interne en externe stakeholders, durft zelf beslissingen te nemen en kan afwegingen duidelijk en transparant communiceren
  • Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar flexibiliteit een handige eigenschap is

Wat bieden wij jou?

De functie van CRM-marketeer is een zeer dynamische en uitdagende rol waarin je veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid krijgt. Bovendien kan je een echte bijdrage leveren aan het succes van New Skool Media. Daarbij werk je in een informele werksfeer met enthousiaste en gedreven collega’s.

Onze medewerkers maken het verschil, daarom bieden wij goede voorwaarden, zoals:

  • Een goed salaris, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring
  • Een jaarcontract voor 36 uur per week met de mogelijkheid om je uren flexibel in te richten
  • Een opleidingsbudget dat je kunt gebruiken voor je eigen ontwikkeling
  • Persoonlijk keuzebudget dat je kunt inzetten naar eigen wensen; extra verlofdagen, opleiding- en ontwikkeling of het fietsplan
  • Een bijdrage aan het woon-werkverkeer en andere secundaire arbeidsvoorwaarden
  • PGB pensioenregeling

Over New Skool Media
New Skool Media is één van de grootste multimediale uitgeverijen die Nederlanders met gemeenschappelijke interessegebieden, passies en hobby’s met elkaar verbindt met de beste artikelen en mooiste belevenissen. Het portfolio bestaat uit meer dan twintig bekende magazine merken waaronder delicious., EW, Vorsten, Columbus Travel en Fiets.

Solliciteren?
Heb je interesse en beschik je over bovenstaande kwaliteiten? Mail dan je cv met motivatie naar humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Chantal Walravens, HR Manager.

 

Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf te doen. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.

Reacties gesloten