Native campagnes

Native campagnes zijn campagnes waarin een verhaal centraal staat en niet een product of dienst. Deze

verhalen sluiten naadloos aan bij de interesses van onze doelgroepen en passen goed bij de redactionele content van onze mediamerken.

 

 

Team van specialisten

ONE Business heeft een team met specialisten klaar staan om uw verhaal te verwoorden. Wij beschikken over redacteuren die content voor klanten creëren, en ook marketingspecialisten die native campagnes opzetten en monitoren. Wij beschikken over een zeer omvangrijk netwerk, zodat we altijd met de juiste expertises kunnen uitbreiden.

Digitale content hubs

Online exposure maakt een belangrijk onderdeel uit van native campagnes. Onze mediaplatformen bieden de mogelijkheid om digitale content hubs te creëren binnen het umfeld van bijvoorbeeld Elsevier Weekblad. Wij ontwikkelen premium online uitingen om deze hub voor onze klanten aan te jagen. De content wordt door Google geïndexeerd en is via het hoofdmenu vindbaar.

TerZake

Elke maand brengt Elsevier Weekblad een editie van TerZake uit. Dit zijn specials waarin onderwerpen worden uitgediept op het gebied van zakelijke dienstverlening, personal finance en toerisme. In TerZake staan de verhalen van opdrachtgevers centraal met relevante expertise en kennis. De distributie is zowel fysiek (als onderdeel van Elsevier Weekblad) als online.

Cases

Bent u benieuwd naar de content die wij maken voor klanten? Kijk dan hier.

Reacties gesloten