Uitdaging Binck
Binck is continu op zoek naar nieuwe klanten. De effectenbank vroeg om relevante content die potentiële klanten triggert om met beleggen te beginnen bij Binck.
Oplossing
Wij maakten ‘Beleggen in 2016’, een uitgave voor potentiële en nieuwe klanten van Binck. In het boekje komen diverse beleggingsexperts aan het woord. Wij ontzorgde van a tot z: het interviewde de deskundigen, zorgde voor de eindredactie, gaf het geheel vorm en regelde de fotografie en het drukwerk. Dit alles in nauw overleg met Binck.
Boek
In Beleggen in 2016 staan interviews met vijf beleggingsexperts die hun visie geven op beleggen in 2016.
Native-campagne
Wij creëerden een native-campagne, geënt op de individuele interviews en speciaal vormgegeven voor verspreiding via de dagbladen en websites van De Persgroep (in de vorm van zogeheten longreads).
Resultaat
Het boekje heeft geresulteerd in 3.300 aanvragen bij Binck. De advertorials op de websites van de Volkskrant en NRC Handelsblad zijn zeer goed gelezen en bereikten click-through rates (CTR’s) die niet eerder werden gehaald. Na dit succes realiseerden wij een nieuwe uitgave van het boek.
Reacties gesloten