New Skool MediaNew Skool Media

Over New Skool Media

New Skool Media is in 2014 opgericht door Cor Jan Willig en Rob Koghee. Na de acquisitie van 19 special interest tijdschriftmerken, is het portfolio inmiddels uitgegroeid tot 23 titels. New Skool Media gelooft in de uitgangspositie van tijdschriften om merken op lange termijn succesvol te ontwikkelen en uit te bouwen.

Cor Jan Willig


Rob Koghee


Maatwerk door samenwerking

Omdat elke markt over zijn eigen wensen en eisen beschikt, is maatwerk in onze productie de rode draad. Door intensieve samenwerkingen en een creatieve werkwijze, houden wij zowel onze merken als onze onderneming uniek.

Onze boodschap is altijd uniek

Content die aansluit bij de beleving en interesse van zowel consument als adverteerder, is bij special interest merken van onschatbare waarde. Deze unieke boodschap brengen onze branche-experts zowel via print als online naadloos over op de beoogde doelgroep.

Communicatie is key

Lezers of adverteerders; mensen staan bij New Skool Media centraal. Wij doen graag zaken op persoonlijk niveau, zowel intern als extern. Communicatie werkt door de efficiente bedrijfsstructuur optimaal. Wij garanderen dat iedereen in maximaal twee stappen in contact gebracht wordt met de juiste persoon in kwestie.