delicious. opent shop-in-shop in warenhuis Hudson’s Bay

Het delicious. assortiment is online al verkrijgbaar en straks ook in de winkel. Warenhuisketen Hudson’s Bay opent dit najaar officieel haar eerste 10 warenhuizen in Nederland met een collectie in fashion, beauty & home. delicious. is in alle vestigingen met het gehele assortiment — zowel food als non-food producten — te vinden in de eigen shop-in-shop.

Met het tienjarig jubileum in oktober 2016 lanceerde delicious. de eerste eigen producten; jam, koffie en thee. Het delicious. assortiment wordt in samenwerking met de Veenendaalse food specialist Food Experience dit jaar verder uitgebreid met smaakvolle en culinair toepasbare producten. Food en non-food producten voor in de keuken en op tafel. Van jam tot chips, van snijplank tot servies.

Jenny Meester, marketing director delicious.: ‘delicious. wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten inspireren en helpen. In beeld, woord, sfeer, met recepten, ingrediënten en producten. Op de winkelvloer van Hudson’s Bay maken we onze producten breed toegankelijk en inspireren we de bezoeker door een beleving te creëren in onze delicious. shop-in-shop. Onze filosofie sluit naadloos aan op die van Hudson’s Bay; we gaan altijd voor die extra smile, met liefde.’
delicious.shop

delicious.

delicious. magazine werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan de multimediale uitgeverij New Skool Media. delicious. wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten helpen om van iedere maaltijd een feestje te maken. delicious. signaleert, inspireert, selecteert, informeert en verleidt. Met maakbare recepten, oogstrelend beeld en presentatie, praktische tips en smaakvolle producten neemt delicious. je mee op culinaire ontdekkingsreis. delicious. doet dit 24/7 online, via social media, delicious. kookboeken en via delicious. magazine, dat maandelijks verschijnt en ieder jaar wordt afgesloten met een extra dikke kersteditie. www.deliciousmagazine.nl/shop

New Skool Media

New Skool Media werd in 2014 opgericht vanuit een buy-out van 19 titels van Sanoma Media en is sinds 1 september 2014 operationeel. New Skool Media is inmiddels één van de grootste multimediale uitgeverijen van Nederland. Het portfolio bestaat momenteel uit 23 nationaal bekende titels, waaronder: delicious., Fiets, Zin, Knipmode, Truckstar, Columbus Travel, Seasons, Kijk en Vorsten. New Skool Media beschikt over platformen voor haar specifieke doelgroepen om klanten en partners optimaal te kunnen bedienen met de mediumtypen print, online, mobile, events en e-commerce producten. Daarnaast ontwikkelt New Skool Media ook nieuwe innovatieve formats rondom haar merken. New Skool Media is per december 2016 eigenaar geworden van het Elsevier-portfolio met de weekbladen Elsevier en BeleggersBelangen als meest aansprekende merken, ondergebracht in een dochteronderneming genaamd One Business.

Food Experience

Food Experience is specialist in development, sales, promotie en distributie van premium foodproducten voor het out-of-home kanaal. Het Veenendaalse bedrijf kiest voor kwaliteit en werkt vanuit haar principes maatschappelijk verantwoord, only natural en/of biologisch. Food Experience bedient vanuit haar eigen distributiecentrum haar opdrachtgevers in food service en food retail met een fullservice dienstenpakket.