delicious.food nu ook bij Albert Heijn en Sligro

Vanaf vandaag zijn delicious. koffie, thee en jam bij Sligro verkrijgbaar. Het delicious.jam assortiment ligt vanaf 1 juli ook in de schappen van Albert Heijn. De beschikbaarheid in de winkels is onderdeel van de delicious. merkuitbreiding. Naast traditionele media heeft delicious. de sprong gemaakt naar een eigen delicious.food productlijn. De opname in retail is daar een logisch vervolg van. Eerder waren deze delicious. producten alleen via de eigen webshop te koop. Vorige week maakte delicious. al bekend een eigen shop-in-shop te openen in de warenhuizen van Hudson’s Bay.

Albert Heijn – jam

Vanaf 1 juli heeft de consument bij AH volop keuze uit de zes verrukkelijke smaken jam; bosbes, aardbei, framboos, braam+appel, aardbei+rabarber, perzik+rode bes. Om de beste kwaliteit te garanderen zit delicious.jam boordevol vers, perfect gerijpt (zomer)fruit, maar liefst 65%. delicious.jam is zoet van nature en heeft een lager suikergehalte dan de meeste andere jamproducten.

Sligro – ontbijtproducten en kerstpakket

Met de introductie van delicious.koffie, -thee en -jam bij Sligro is het delicious.ontbijtassortiment breed verkrijgbaar binnen de groothandel. Nieuw is thee in sachets in de favoriete smaken van de redactie. Speciaal voor Sligro komt de koffie in grootverpakkingen van 1000 gram. Omdat delicious. al tien jaar uitgebreid kerst viert, kan een smaakvol delicious. kerstpakket bij Sligro natuurlijk niet ontbreken voor Kerst 2017.

Jam – culinair toepasbaar

Hoofdredacteur Makkie Mulder: ’Bij delicious. is food the hero en draait alles om koken met goede producten. Daarom hebben we jam ontwikkeld die iedereen graag op brood eet én waarmee je ook wilt koken. Bijvoorbeeld met delicious.jam zelf roomijs maken. Want puur fruit smaakt extra lekker met room, yoghurt, honing, ricotta, noten en basilicum. Om te vieren dat onze delicious.jam nu zo breed verkrijgbaar is, deelt delicious. de hele maand juli online ijsrecepten met delicious.jam. Bekijk hier de recepten!

delicious.

delicious.magazine werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan de multimediale uitgeverij New Skool Media. delicious. wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten helpen om van iedere maaltijd een feestje te maken. delicious. signaleert, inspireert, selecteert, informeert en verleidt. Met maakbare recepten, oogstrelend beeld en presentatie, praktische tips en smaakvolle producten neemt delicious. je mee op culinaire ontdekkingsreis. delicious. doet dit 24/7 online, via social media, delicious. kookboeken en via delicious.magazine, dat maandelijks verschijnt en ieder jaar wordt afgesloten met een extra dikke kersteditie. www.deliciousmagazine.nl/shop

New Skool Media

New Skool Media werd in 2014 opgericht vanuit een buy-out van 19 titels van Sanoma Media en is sinds 1 september 2014 operationeel. New Skool Media is inmiddels één van de grootste multimediale uitgeverijen van Nederland. Het portfolio bestaat momenteel uit 23 nationaal bekende titels, waaronder: delicious., Fiets, Zin, Knipmode, Truckstar, Columbus Travel, Seasons, Kijk en Vorsten. New Skool Media beschikt over platformen voor haar specifieke doelgroepen om klanten en partners optimaal te kunnen bedienen met de mediumtypen print, online, mobile, events en e-commerce producten. Daarnaast ontwikkelt New Skool Media ook nieuwe innovatieve formats rondom haar merken.

New Skool Media is per december 2016 eigenaar geworden van het Elsevier-portfolio met de weekbladen Elsevier en BeleggersBelangen als meest aansprekende merken, ondergebracht in een dochteronderneming genaamd One Business.

Food Experience

Het delicious. assortiment wordt in samenwerking met de Veenendaalse food specialist Food Experience dit jaar verder uitgebreid met smaakvolle en culinair toepasbare producten. Food Experience is specialist in development, sales, promotie en distributie van premium foodproducten voor het out-of-home kanaal. Het Veenendaalse bedrijf kiest voor kwaliteit en werkt vanuit haar principes maatschappelijk verantwoord, only natural en/of biologisch. Food Experience bedient vanuit haar eigen distributiecentrum haar opdrachtgevers in food service en food retail met een fullservice dienstenpakket.